Hvorfor email marketing?
Email marketing er et af vores mest populære salgskanaler for vores kunder, da email marketing både skaber afgørende omsætning, vedligeholder kundeforholdet og aktiverer kundeportefølgen til strategisk mersalg efter første køb foretaget på din webshop.

Disse email automation flows skaber størst omsætning for vores kunder...
Vi starter altid ud med at udarbejde en email automation strategi, som er skræddersyet specifikt til din virksomheds målgruppe, hvorefter vi opsætter alle email automation flows fra bunden.
Et udpluk af de email automation flows, som ofte skaber stor omsætning hos vores kunder er blandt andet:
- "Velkomstflows", som har til formål at aktivere alle nye tilmeldte til salg.
- ”Abandoned Cart” til alle dem, der har tilføjet til kurven uden at foretage etkøb.
- ”Customer - New / Returning”, når nogen har lagt en ordre.
- ”Customer Winback”, når folk har købt, og de skal motiveres til at købeigen.
- ”Delayed Fulfullment”, hvis der er forsinkelse på håndteringen af varen.
- ”Order Confirmation”, mere personlig ordrebekræftigelse.
- ”Post-Purchase Bounce Back", som tak for købet, gives en rabatkode eller lignende til næstekøb.
- "Post-Purchase Order Count Split", med forskellige tilbud afhængigt af, om personenhar lagt én eller to ordre.
- "Product Review / Cross Sell", med fokus på mersalg.
- "Shipping Confirmation", med fokus på mersalg.
- "Tag Product Tag Category Interest", hvor vi målretter os særlige segmenter og personers interesser. Detkunne fx være specifikke kampagner til sommerperioden.