Sådan får du succes med Facebook Ads
Facebook har et af verdens største datanetværk, og med den rette strategi, kreativer og tools, kan du nå dine målgruppe meget præcist og derved skabe stor omsætning.
Dét, der især adskiller vores måde at arbejde med Facebook Ads på fra andre specialistbureauer er, at vi fokuserer på din profit!
Det gør vi bl.a. med et tool, der hedder Profitmetrics, som gør det muligt at regne alle dine kostpriser og faste udgifter med.
Herudover sørger vi for at integrere en ekstra kolonne i din Facebook Analytics oversigt, så du kan følge med i din gross profit hver dag. - Det giver ro i maven at kunne se, præcist hvad du tjener at penge på Facebook Ads hver dag.
Det sørger vi for.

Vi designer dine bannere og producerer dine videoer til Facebook Ads
Noget af det der virker bedst med Facebook Ads og Instagram Ads er videoer og visuals i høj kvalitet rent designmæssigt. Det er ofte den del, de fleste virksomheder har sværeste ved at få produceret selv, da det er tidskrævende.
Derfor tilbyder vi også at gøre det for dig!
Vores erfaring viser, at det er det, der gør den store forskel i sidste ende, når det tekniske set up er på plads. Profesionelle videoer og bannere gør, at du vinder over konkurrenterne!

Facebook Ads målsætningen betyder alt
Målsætningsmuligheder for kampagner er især det, Facebook Ads gør bedre end Google. Med Facebook Ads har du mulighed for at pushe budskaber og produkter ud til personer, som eksempelvis har lagt dine produkter i kurven uden at købe, folk der har tilmeldt sig dit nyhedsbrev eller foretaget en handling på din hjemmeside.
Derfor skal du benytte både varme og kolde målgrupper på Facebook:
- Ved at teste de første budskaber på kolde målgrupper, lader du Facebooks algoritme gøre meget af arbejdet for dig.
- Med varmere målgrupper kan du motivere dine besøgende på din webshop til salg eller indsamle varme kundeleads direkte via lead ads på Facebook og Instagram.
- Med brugerdefinerede målgrupper kan du markedsføre dig til dine nyhedsbrevtilmeldte, som i forvejenkender dig. Herudover kan du lave nye målgrupper, der eksempelvis minder om personer, der har foretaget et køb på din webshop.